Tehnička podrška i održavanje su podeljeni u nekoliko grupa:

1. Podrška nakon puštanja u rad

Besplatna podrška se pruža novim korisnicima i traje 30 dana od puštanja sistema u rad. Ona obuhvata pomoć da se upoznate sa novim sistemom rada i da brzo rešimo sve nedoumice. Rok za odgovor na zahtev je 2 radna dana.

2. Podrška na zahtev

Odnosi se na sve tipove izrada i dorada funkcionalnosti i integracije sa eksternim servisima.
Odnosi se na podršku usled izmene rada eksternih API servisa.
Naplaćuje se u zavisnosti od konkretnog zahteva i potrebnog angažovanja na osnovu estimacije i pismenog prihvatanja ponude.
Cena radnog sata programera 30 eur/h
Cena radnog sata sistem administratora 50 eur/h
Cena radnog sata konsultacija, davanja predloga i projektovanja 50 eur/h
Rok se definiše ponudom.

3. Hitna podrška

Podrazumeva hitne intervencije (preko reda, van radnog vremena i vikendom) i naplaćuje se x2 od redovne cene, po započetom radnom satu.
Prilikom slanja zahteva, neophodno je da se naglasi HITNO, kako bismo mogli tako i da postupamo.

4. Premium podrška

Obezbeđuje hitno rešavanje problema i ugovara se na minimum 6 meseci zbog planiranja podrške, a plaća mesečno na bazi odabranog paketa.
Može se koristiti za sve tipove izmena i dorada uključujući SEO, konsultacija, provera i redovan backup na eksternu lokaciju.
Paketi premium podrške su navedeni u tabeli u vrhu strane.

NAPOMENA: Uslov za preuzimanje novog zahteva za održavanje je da su svi prethodni računi izmireni.