Tehnička podrška i održavanje su podeljeni u nekoliko grupa:

1. Besplatna podrška

Rok za odgovor na zahtev je 2 radna dana.
Besplatna podrška se pruža novim korisnicima i traje 30 dana od puštanja sistema u rad. Ona obuhvata pomoć da se upoznate sa novim sistemom rada i da brzo rešimo sve sitnice kako bi ceo sistem bio maksimalno prilagođen Vašem poslovanju.

2. Podrška na zahtev

Rok za odgovor na zahtev je 5 radnih dana.
Odnosi se na sve tipove izrada i dorada funkcionalnosti i integracije sa eksternim servisima.
Odnosi se na podršku usled izmene rada eksternih API servisa.
Naplaćuje se u zavisnosti od konkretnog zahteva i potrebnog angažovanja na osnovu estimacije i pismenog prihvatanja ponude.
Cena radnog sata programera 30 eur/h
Cena radnog sata sistem administratora 50 eur/h
Cena radnog sata konsaltinga i projektovanja 50 eur/h

3. Hitna podrška

Podrazumeva hitne intervencije (preko reda, van radnog vremena i vikendom) i naplaćuje se x2 od redovne cene, po započetom radnom satu.
Prilikom slanja zahteva, neophodno je da se naglasi HITNO, kako bismo mogli tako i da postupamo.

4. Premium podrška

Obezbeđuje hitno rešavanje problema i ugovara se na minimum 6 meseci zbog planiranja podrške, a plaća mesečno na bazi odabranog paketa.
Može se koristiti za sve tipove izmena i dorada uključujući SEO, konsultacija, provera i redovan backup na eksternu lokaciju.
Paketi premium podrške su:

Mini - 90e/mesečno - Obuhvata 3 radna sata u toku meseca uz rok za odgovor na zahtev do 8 radnih sati. Može se koristiti za sitna unapređenja i backup podataka na drugu lokaciju.
Midi - 300e/mesečno - Obuhvata 10 radnih sati u toku meseca uz rok za odgovor na zahtev do 4 radna sata. Može se koristiti za oglašavanje, SEO optimizaciju, backup podataka na drugu lokaciju.
Maxi - dogovara se na bazi precizno definisanih zahteva i obuhvata podršku, SEO optimizaciju za pretraživače i Google oglašavanje. Koriste je firme koje imaju više zahteva svaki dan.
Backup - 30e/mesečno - Obuhvata 1 radni sat mesečno za backup svih podataka i baze na udaljenu lokaciju, kako bi se podaci mogli vratiti i nakon eventualne havarije na serveru.

NAPOMENA: Uslov za preuzimanje novog zahteva za održavanje je da su svi prethodni računi izmireni.