1. Podrška nakon puštanja u rad
Besplatna podrška se pruža novim korisnicima i traje 30 dana od puštanja sistema u rad. Ona obuhvata pomoć da se upoznate sa novim sistemom rada i da brzo rešimo sve nedoumice. Rok za odgovor na zahtev je 2 radna dana.2. Podrška na zahtev
Odnosi se na sve tipove provera, izrada i dorada funkcionalnosti i integracije sa eksternim servisima, podršku usled izmene rada eksternih API servisa ili promene verzija softvera.
Naplaćuje se u zavisnosti od potrebnog angažovanja.
Cena radnog sata programera 30 eur/h
Cena radnog sata sistem administratora 50 eur/h
Cena radnog sata konsultacija, davanja predloga i projektovanja 50 eur/h
3. Hitna podrška
Podrazumeva hitne intervencije (preko reda, van radnog vremena i vikendom) i naplaćuje se x2 od redovne cene, po započetom radnom satu.
Prilikom slanja zahteva, neophodno je da se naglasi HITNO, kako bismo mogli tako i da postupamo.
4. Premium podrška
Pruža se samo u okviru Maxi paketa i obezbeđuje hitno rešavanje problema i ugovara se na minimum 6 meseci zbog planiranja podrške, a plaća mesečno na bazi odabranog paketa.
Može se koristiti za sve tipove izmena i dorada uključujući SEO, konsultacija, provera i redovan backup na eksternu lokaciju.
Paketi podrške su navedeni u tabeli u vrhu strane.
NAPOMENA: Uslov za preuzimanje novog zahteva za održavanje je da su svi prethodni računi izmireni.