Ovaj posao ne gledamo kao manju uslugu, već kao integrisano rešenje SEO optimizacije za pretraživače, optimizacije za konverzije i promocije. Nudimo Vam već oprobano rešenje sa kojim ćete sigurno povećati prodaju!

Definisaćemo šta sve dovodi ljude na sajt, šta ih sprečava da obave kupovinu i na kraju šta pomaže da se odluče za kupovinu. Iako je to vrlo jednostavno, u praksi zahteva stalna unapređenja i angažovanje.

Očekujte:

  • Povećanje posete sajtu od ciljne grupe kupaca
  • Povećan broj kvalitetnih upita i konverzija
  • Transparentnu uslugu
  • Isključivo etički SEO pristup (White hat SEO)
  • 19+ godina iskustva u ovoj industriji
  • 500+ zadovoljnih klijenata
  • Iskusno i profesionalno ponašanje u radu

Šta ćete saznati u produžetku:

  • Kako se radi SEO optimizacija za pretraživače ?
  • Kada će se videti rezultati optimizacije ?
  • Koliko dugo treba raditi na optimizaciji za pretraživače i konverzije ?
  • Cena SEO optimizacije za pretraživače i konverzije

Kako se radi SEO optimizacija za pretraživače ?

SEO optimizacija za pretraživače je vezana za stalna unapređenja sajta i njegove pozicije na pretraživaču

SEO optimizacija za pretraživače se radi isključivo po preporukama Google-a, imajući u vidu najnovije izmene u algoritmu funkcionisanja Google pretraživača, sve u cilju da budete što bolje rangirani na Google pretragama kad neko traži određenu ključnu reč.

Podesićemo keširanje ako je potrebno, optimizovaćemo slike na sajtu, posebno ćemo optimizovati početnu stranicu web sajta, koja je uglavnom i najposećenija stranica u okviru sajtova, pa samim tim i najbitnija.

Na sajtovima gde je urađena dobra SEO optimizacija za pretraživače, oko 80% posetilaca dolazi upravo sa Google-a i zato je kvalitetan SEO veoma bitan za poslovanje svakog preduzeća.

Kada će se videti rezultati optimizacije ?

Neki rezultati se vide nakon mesec dana, neki nakon par meseci. Računajte da je 6 meseci minimum za kontinuirani rad na optimizaciji za pretraživače koji treba da donese dobre rezultate. Svakako to je živa stvar na kojoj stalno treba da se radi da bi prodaja rasla.

Koliko dugo treba raditi na optimizaciji za pretraživače i konverzije ?

Optimizacija se nikada ne završava jer se menjaju i algoritmi i potrebe kupaca. Svakako je bolje da se na njoj radi bar 6 ili 12 meseci uzastopno.
Razlog je to što kada bi se previše stvari uradilo odjednom, postoji šansa da Google to pogrešno protumači i kazni sajt.

Ključno je da se sajt redovno ažurira, da se dodaju novi sadžaji i da tekstovi koji budu dodavani budu u skladu sa Google preporukama.

Izuzetno je poželjno i da imate više linkova i banera na drugim veb sajtovima koji upućuju na vaš veb sajt, tako da i sa tih drugih sajtova mogu posetioci doći na vaš veb sajt kad kliknu na link ili baner koji vodi do vašeg sajta, a plus što i veći broj linkova i banera sa drugih sajtova koji vodi do vašeg sajta jako dobro utiče da vas i Google pretraživač bolje rangira u rezultatima pretrage za ključne reči koje se pojavljuju na vašem veb sajtu.

Brzina učitavanja web sajta

Brzina učitavanja web sajta je važna kako za korisnike, tako i za samo rangiranje
Brzina učitavanja web sajta

Cena SEO optimizacije za pretraživače i konverzije

Optimizaciju radimo u 2 faze kako bismo se bolje upoznali i u startu videli da li se dobro razumemo. Ideja je da postepeno uz dogovore napravimo odgovarajuću strategiju koja će dovesti do povećanja prodaje.

Faza 1 - SEO analiza i strategija - prva stvar koju je potrebno uraditi je analiza web sajta kako bi smo dosli do zaključaka koje su njegove prednosti i sta su mane. Zatim tu je i komparativna analiza - ukoliko se takmicite sa nekim sajtovima za poziciju na pretrazivaču potrebno je dobro proučiti šta on i na koji način radi kako bi smo napravili taktiku za njegovo prevazilaženje.

Obuhvata (20 radnih sati) - 600e / jednokratno
  • Radni doručak gde ćemo se upoznati i prokomentarisati sve detalje
  • Detaljno upoznavanje trenutnog poslovanja i načina rada, kako bih razumeo kako ste do sada radili i šta sve radite u cilju unapređenja prodaje
  • Definisanje ciljne grupe
  • Definisanje željenih ključnih reči za optimizaciju
  • SEO analiza web sajta
  • Analiza konkurencije
  • Analiza korisničkog iskustva
  • Izrada liste sa preporukama
  • Analiza i predlog novih ključnih reči

Faza 2. On Page: SEO optimizacija
Cena kreće od 300 do 1500e mesečno (zavisi od broja dogovorenih radnih sati i usluga na mesečnom nivou - cena radnog sata iznosi 30e) i može da obuhvati marketing/promociju, seo optimizaciju, optimizaciju za konverzije, grafički dizajn, programiranje - sve na jednom mestu.

Na osnovu prikupljenih informacija i dogovorenih stvari treba da zaista dovedemo ljude na sajt i da oni počnu da kupuju. Obuhvata:

  • Provera koda i analiza i rešavanje prijavljenih problema
  • Detaljna optimizacija početne strane
  • Kontinuirano sređivanje detalja na osnovu prigovora kupaca
  • Rad na unapređenjima sajta za definisane ključne reči (Optimizacija titlova i meta tagova, optimizacija navigacije, optimizacija teksta na ključnim stranama, optimizacija gustine ključnih reci, optimizacija bold i italic tagova)
  • Optimizacija HTML koda
  • Sređivanje kanoničkih greški
  • Uklanjanje nepostojećih linkova
  • Optimizacija fotografija
  • Interno linkovanje
  • Predlozi za kupovinu eksternih linkova
  • Konsultacije u vezi usklađivanja marketing aktivnosti (kako bi na svim mestima promocije reklama bila ista)
  • Rešavanje postojećih problema vezanih za rad ili snalaženje korisnika (User Experience)
  • Optimizacija sajta i reklama za konverzije
  • Predlozi za oglašavanje - izrada konkretnih prodajnih slogana za kampanje
  • Predlozi za kreiranje promo kampanja
  • Kreiranje eventova za praćenje promo kampanja
  • Praćenje učinka oglašavanja kako bi se novac ulagao u reklame koje donose najveću zaradu
  • 301 redirekcije kada je to potrebno
  • Setup za Google Analytics
  • Setup za Google Search Console i verifikacija sajta
  • Izrada XML sitemap-e
  • Postavljanje robots.txt fajla
  • Setup za Google ads, setup kampanja, testiranje
  • Setup za Google business / ako ne postoji
  • Setup za Youtube kanal / ako ne postoji
  • E-mail i telefonska podrška
  • Facebook / Instagram / LinkedIn content creation and posting
  • Youtube sadržaj
  • Pisanje blog postova
  • Kupovina fotografija
  • Off Page SEO (Postavljanje lokalnih oglasa, Pisanje i postavljanje guest postova, lokalni SEO)
  • Praćenje aktivnosti konkurencije
NAPOMENA: Ne bavimo se odgovaranjem na pitanja kupaca putem email i na društvenim mrežama.

Za sva pitanja koja imate, slobodno nas možete kontaktirati.