Kako Vam možemo pomoći?
Prvi korak u izradi B2B portala je detaljno upoznavanje sa načinom trenutnog rada, i razgovor o tome kako se postojeći procesi mogu optimizovati, unaprediti i automatizovati (sve ono što se može automatizovati) - ažuriranje cena i stanja u B2B portalu, ažuriranje proizvoda, ažuriranje liste kupaca, korisnička podrška, slanje naloga pikerima/pakerima, slanje naloga transportnoj službi itd...Uz B2B portal vaši klijenti će imati sve informacije čime se izbegava nepotrebna komunikacija i ubrzava poručivanje, tako da je prodajni tim rasterećen i u mogućnosti da se zaista i posveti širenju baze kupaca umesto stalnoj komunikaciji sa kupcima.
Sve ovo skraćuje manuelne operacije i štedi puno vremena, pri čemu se i stvaraju i značajne uštede!
Uz B2B portal, na jednom mestu imate uvid u sve informacije o kupcu, njihovim porudžbinama, reklamacijama itd. Kupac takođe ima sveobuhvatan pregled o svojim narudžbinama, statusima narudžbine, tehničkim podacima proizvoda, ukupnom zaduđenju, zahtevima za reklamacije itd.
Postoje 2 načina da se organizuje rad B2B portala
- Otvorenog tipa - gde svako može videti ponudu i određeni podataka i poručiti kao B2C kupac. Dok bi nakon prijave na sistem dobio privilegije B2B kupca i video sve što treba da vidi B2B kupac
- Zatvorenog tipa - gde samo nakon prijave na sistem, kupac može da vidi ponudu i poruči nešto u skladu sa njegovim uslovima
Postoji i 2 načina da se organizuju cene za B2B kupce
- Da je cena proizvoda ista za svakog B2B kupca (VP cena)
- Da se svakom B2B kupcu može definisati različit procentualni popust na osnovu proizvoda, kategorije ili brenda
B2B poslovanje je bolje jer
- Donosi veći prosečan iznos po transakciji - u B2B transakcijama se uglavnom poručuje više proizvoda u poređenju sa B2C transakcijama, što rezultira većim prihodima.
- B2B odnosi su uglavnom dugotrajni i stabilni, što pruža veću mogućnost previđanja poslovanja.
Prednosti B2B portala su:
- Digitalizovan i automatizovan proces prodaje,
- Ljudska greška je svedena na minimum,
- Lakša komunikacija sa kupcima i manje provedenog vremena na telefonu odgovarajući na ista pitanja
- Niži troškovi administracije,
- Kupcima ste dostupni 24/7, bez da bilo šta radite
- Dostupnost preko mobilnih uređaja - pametnih telefona i tableta
- Posebni uslovi za svakog kupca
- Rad sa zaduženjima izvan valute
- Promovisanje najnovijih proizvoda i akcija
- Pregled kataloga i dostupnosti robe u realnom vremenu
- Praćenje izmena statusa dokumenata
- Sistem za vođenje reklamacija
- Precizne informacije o dostavi robe
Za sve dodatne informacije nas slobodno kontaktirajte i pronaći ćemo najbolje rešenje da unapredimo Vaše B2B poslovanje!