Kako Vam možemo pomoći?

Prvi korak u izradi B2B portala je detaljno upoznavanje sa načinom trenutnog rada, i razgovor o tome kako se postojeći procesi mogu optimizovati, unaprediti i automatizovati (sve ono što se može automatizovati) - ažuriranje cena i stanja u B2B portalu, ažuriranje proizvoda, ažuriranje liste kupaca, korisnička podrška, slanje naloga pikerima/pakerima, slanje naloga transportnoj službi itd...

Uz B2B portal vaši klijenti će imati sve informacije čime se izbegava nepotrebna komunikacija i ubrzava poručivanje, tako da je prodajni tim rasterećen i u mogućnosti da se zaista i posveti širenju baze kupaca umesto stalnoj komunikaciji sa kupcima.

Sve ovo skraćuje manuelne operacije i štedi puno vremena, pri čemu se i stvaraju i značajne uštede!

Uz B2B portal, na jednom mestu imate uvid u sve informacije o kupcu, njihovim porudžbinama, reklamacijama itd. Kupac takođe ima sveobuhvatan pregled o svojim narudžbinama, statusima narudžbine, tehničkim podacima proizvoda, ukupnom zaduđenju, zahtevima za reklamacije itd.

Postoje 2 načina da se organizuje rad B2B portala

  1. Otvorenog tipa - gde svako može videti ponudu i određeni podataka i poručiti kao B2C kupac. Dok bi nakon prijave na sistem dobio privilegije B2B kupca i video sve što treba da vidi B2B kupac
  2. Zatvorenog tipa - gde samo nakon prijave na sistem, kupac može da vidi ponudu i poruči nešto u skladu sa njegovim uslovima

Postoji i 2 načina da se organizuju cene za B2B kupce

  1. Da je cena proizvoda ista za svakog B2B kupca (VP cena)
  2. Da se svakom B2B kupcu može definisati različit procentualni popust na osnovu proizvoda, kategorije ili brenda

B2B poslovanje je bolje jer

  1. Donosi veći prosečan iznos po transakciji - u B2B transakcijama se uglavnom poručuje više proizvoda u poređenju sa B2C transakcijama, što rezultira većim prihodima.
  2. B2B odnosi su uglavnom dugotrajni i stabilni, što pruža veću mogućnost previđanja poslovanja.

Prednosti B2B portala su:

  • Digitalizovan i automatizovan proces prodaje,
  • Ljudska greška je svedena na minimum,
  • Lakša komunikacija sa kupcima i manje provedenog vremena na telefonu odgovarajući na ista pitanja
  • Niži troškovi administracije,
  • Kupcima ste dostupni 24/7, bez da bilo šta radite
  • Dostupnost preko mobilnih uređaja - pametnih telefona i tableta
  • Posebni uslovi za svakog kupca
  • Rad sa zaduženjima izvan valute
  • Promovisanje najnovijih proizvoda i akcija
  • Pregled kataloga i dostupnosti robe u realnom vremenu
  • Praćenje izmena statusa dokumenata
  • Sistem za vođenje reklamacija
  • Precizne informacije o dostavi robe
Informativno, cena B2B portala se kreće od 3500e i zavisi od modula koji su vam potrebni, integracija i specifičnih detalja u dizajnu i funkcionalnostima.

Za sve dodatne informacije nas slobodno kontaktirajte i pronaći ćemo najbolje rešenje da unapredimo Vaše B2B poslovanje!